loading...
love

....

محمد بازدید : 7 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)
من و درگیر خودت کن تا جهانم زیر و رو شه

تا سکوت هر شب من با هجومت رو به رو شه

بی هوا بدون مقصد سمت طوفان تو میرم

من و درگیر خودت کن تا که آرامش بگیرم

با خیال تو هنوزم مثل هر روز و همیشه

هرشب حافظۀ من پر تصویر تو میشه

با من غریبگی نکن با من که درگیر تو ام

چشمات و از من برندار من مات تصویر تو ام

تو همینجایی همیشه با تو شب شکل یه رؤیاست

آخرین نقطۀ دنیا جهان من همینجاست

تو همینجایی و هر روز من به تنهایی دچارم

من و نزدیک خودم کن تا تو رو یادم بیارم

با خیال تو هنوزم مثل هر روز و همیشه

هرشب حافظۀ من پر تصویر تو میشه

با من غریبگی نکن با من که درگیر تو ام

چشمات و از من برندار من مات تصویر تو ام
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما به سایت من چند میدین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 1,068
  • کدهای اختصاصی