loading...
love

....

محمد بازدید : 3 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
ديگه از چشم سيات بدم مياد
از همه خاطره هات بدم مياد
من ديگه از دروغات خسته شدم
ديگه از رنگ لبات بدم مياد
مي دونم وقتي كه طوفاني بشم
دل تو موج سواري بلده
تو خودت به جز فريبكاري بگو
دل تو ديگه چه كاري بلده؟
نمي خوام يه لحظه با تو بمونم
من ديگه از دروغات خسته شدم
خواستنات شبيه بازي مي مونه
بسه بازي ، كيش و مات خسته شدم
من ديگه از همه چيت بدم مياد
هر چي كه مال توئه بدم مياد
من ديگه از سايه تم بدم مياد
از هر كي دنبال توئه بدم مياد


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما به سایت من چند میدین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 1,074
  • کدهای اختصاصی